2012. szeptember 14., péntek

4.rész - Bajban

Sziasztok! :)
Szóval... bocsánatot szeretnék kérni előző bejegyzésemért, amit egyébként töröltem is. Tudjátok péntek van és fáradt vagyok, a suli miatt és elborult az agyam... :/ tényleg bocsi mindenkinek!
Viszont! Arra jutottam, hogy hetente lesz friss, minden péntek este, mert nekem is könnyebb úgy. 
És akkor jelentem itt be is indulnak az események! Már a címe is sejteti... :$ :D
És hozzátenném, van egy nagyon-nagyon fontos dolog ebben a részben, aminek vagy akinek ( ;D )majd lehet nem tulajdonítotok nagy jelentőséget, de elképzelhető, hogy még szerepe lesz a folytatásban. (azért van ott a "vagy" hogy megtévesszen titeket.xd
Na, nem jártatom a számat! :D Remélem tetszeni fog és jó olvasást!
Pusz: Anna Love ♥

Eric Saade - Eurovision Song Contest Dusseldorf 2011 - 2nd Semi Finals

/Eric/

Egy hete jártam itt utoljára...
-Elnézést!-léptem oda a pénztároshoz, akinek elkerekedett a szeme, mikor meglátott. Egy rajongó? Na ne már!-Én.. én csak Roxit keresem.
Nem kaptam választ, a lány pedig a telefonhoz nyúlt.
-Főnök, siessen! Itt van a srác!-mondta, majd felcsapta a kagylót, és az asztal alábújt.
Értetlenül néztem körbe, a többi vásárló sem értette mi van. Ekkor pedig hátrafogták a kezemet, majd az asztalhoz szorítottak.
-Minden vásárlót megkérünk, hogy hagyja el a boltot, most azonnal!-ismét a lány volt az, de most a hangos bemondóba beszélt. Kitört a pánik. Próbáltam kiszabadulni a szorításból, de nem tudtam. Összeszorítottam a fogaimat, miközben azon gondolkodtam, hogy ezt mégis miért kapom? Mit tettem?
Beletelt jó néhány percbe, míg kiürítették a boltot, és leengedték a rácsot. Amikor ez megtörtént, a pasi eleresztett. A karjaimat alig éreztem, mozgattam őket, hogy visszamenjen beléjük a vér. Időközben rengetegen gyűltek körém. Érdeklődve néztem végig az engem pásztázó tömegen, majd megszólaltam:
-Ugye nem fognak megint leterperni?-kérdeztem.
-Leteperni nem fogunk...-hallottam egy hangot a hátam mögül, mire meg akartam fordulni, de elkapták a kezeimet, és megbilincseltek.
-Eric Khaled Saade, letartóztatom bolti lopás miatt!
-Tessék?-csúszott egy oktávval magasabbra a hangom, úgy néztem a mögöttem álló... rendőrre?
-Pár napja eltulajdonított egy ruhadarabot a boltból.-mondta az egyik ember, aki valószínűleg a főnök lehetett.
-Én nem loptam el semmit!-tiltakoztam.-Roxanetól kaptam a ruhát, azért...-ha már ennyire rossz a helyzetem, nem ciki bevallani.-Azért mert az egyik barátom elvitte a ruháimat. Nem volt nálam pénz venni, így Roxi mondta, hogy jöjjek vissza ma, és elintézzük a pénzt! De hol van? Ő biztos megmondja az igazat!
-Nincs semmiféle Roxane nevezetű dolgozónk.-rázta a fejét a főnök, mire elkerekedett a szemem. De hát a ruha és.. uramisten!
-Engem nem vihetnek börtönbe!-rángattam a kezem.-Otthon vár a barátnőm! Meg az iskola és a munka!
-Ezt majd a bíróságon megtárgyaljuk!-fogta össze szorosan a karomat a rendőr, én pedig annyira megdöbbentem, hogy a lábam is földbe gyökerezett, így beletelt egy kis időbe, hogy kivigyenek innen...

/Wanda/

-Sophie, hol vagy?-kiabáltam fel az emeletre.-Itt van a kaja!
Kimentem a konyhába és elővettem 3 tányért, mert Eric is hamarosan hazajön. Csak azt mondta elintéz valamit.
-Sophie, gyere már le!-kiáltottam fel mégegyszer, mikor csörögni kezdett a telefon. Remek, még ez is.
-Halló?-vettem fel kicsit idegesen a kagylót.
-Szia Wanda!-köszönt egy hang, ami mondata végén elcsuklott.
-Eric, minden rendben?-kérdeztem aggódva. Ekkor a nálunk lakó lány is megjelent az ajtóban, és amikor meglátta arckifejezésemet, szerintem ő is megijedt.
-Igazából nincs.-felelte őszintén.-Szükségem lenne rád... meg egy jó ügyvédre.-nyelt egy nagyot.
-Tessék?-pislogtam nagyokat, közben pedig alig kaptam levegőt.-Eric, mi történt, hol vagy?
-Lassan lejár az idő!-hallottam egy idegen hangot a vonal túloldaláról.
-Wanda, ne aggódj!-nyugtatott a barátom.-Figyelj! Van egy kis... illetve nagy gond. Nem akarom, hogy felizgasd magad rajta, oké? Megígéred, hogy higgadt maradsz?
-Nem állítom biztosan.-ráztam meg a fejem.-Kérlek mondd meg, minek kell ügyvéd?
-Wanda... börtönben vagyok.-mondta, mire ereimben megfagyott a vér, a kagylót is majdnem eldobtam. Börtön? Rosszul hallottam, Eric nincs börtönben, ez most csak egy vicc!
-Édes, gyere be hozzám, amint tudsz! A fogházban vagyok, és siess kérlek!
-Letelt az idő!-szólalt meg ismét a hang.
-Eresszen el! Kérem!-barátom hangja egyre távolodott, még kiabált nekem egy utolsót:-Szeretlek Wanda!-a vonal pedig megszakadt.
Könnyes szemmel raktam le a készüléket, miközben a szám elé kaptam a kezem. Ez nem lehet igaz! Azonnal be kell mennem, most rögtön! Kiszaladtam az előszobába, és öltözködni kezdtem.
-Wanda, Wanda, mi történt?-kérdezte aggódva Sophie.
-Eric...-csak ennyi tudtam mondani, már rohantam is...

Megálltam egy asztal előtt, ahol egy pasi lábát az asztalra rakva pihent. Lehunyt szemmel, tarkóra kulcsolt kézzel dudolászott.
-Hé!-csaptam az asztalra, mire ijedten felült.-Beszélnem kell az egyik rabbal!
-Hé! Most nincs látogatási idő!-mondta.
-De most hozták be a barátomat, kérem! Muszáj megtudnom, hogy egyáltalán miért van itt! Semmit sem tudok, csak hogy itt tartják fogva! Kérem!
A férfi unottan forgatta a szemeit, majd feltápászkodott, és elindult a hatalmas vasajtó felé. Éljeneztem magamban egy sort, majd követtem.
-Kit keres?-kérdezte.
-Eric Saade.-feleltem, mire megtorpant, és felém fordult.
-Te vagy Wanda Love?-vonta fel hitetlenül a szemöldökét, én pedig bólintottam.-Oh, akkor nem erre megyünk! Személyesen fogsz vele találkozni!-fogta meg a kezem és maga után ráncigált. Ennyit a visszavonult popsztárról, és a leáldozó csillagáról... Hurrá!
Megálltunk egy ablak előtt, ahol még egy lustaság ült, aki úgy megijedt, mikor a pasi bekopogott a kisablakon, hogy dobott egy hátast.
-Hozd ki Saade-t!-biccentett a bejárati ajtó felé, a másik bólintott, aztán ismét elrángatott. Valami szobába vitt, ahol nem volt semmi, csak egy asztal meg egy szék. Beléptem, és körbenéztem. Egy kamerát fedeztem fel a sarokban, figyelnek minket annak ellenére, hogy milyen kedvesek voltak.
-Wanda!-hallottam Eric hangját, mire megfordultam. Az őr éppen a bilincset szedte le a karjáról, barátom meg felszisszent, ahogy megszabadult a karperecektől. Azt hiszem egyszerre indultunk meg egymás felé, átöleltük egymást. Narancssárga kezeslábasa elég vastag volt, ez megnehezítette ölelésünket.
-30 percet kaptok!-szegezte még nekünk szavait az őr, majd kiment.
Eric eltolt magától, és mélyen a szemembe nézett. Bár könnyeimtől homályos volt minden, mégis láttam, hogy az ő szeme is tele van könnyekkel. Megtörölte a szememet és végigsimította az arcom. Aztán megcsókolt. Hosszasan, percekig nem eresztett. Amikor pedig elválasztotta egymástól ajkainkat, homlokát az enyémhez támasztotta.
-Mi történt?-kérdeztem.
-Fogalmam sincs.-szipogta.-Tényleg fogalmam sincs.
Ellépett tőlem, és felült az asztalra. A kezét nyújtotta, segített nekem, hogy az ölébe ülhessek. Átkaroltam nyakát, és fejemhez döntötte fejét.
-Ezt még neked sem mondtam, de... az első nap, mikor suliba voltam, bementem a plázába, ahol összefutottam Alexszel.-sóhajtott egy nagyot.-Bementünk a OnePiecebe, tudod, a OnePiece ruhák.-mosolyodott el, akárcsak én, mert mindketten emlékszünk arra, hogy a táncos a bolt előtt töltötte az éjszakát, hogy másnap elsőként válogathasson az új szállítmányból.-Nem gondoltam, hogy még haragszik rám, de meg is értem. Bezárták a tánciskolájukat.-elhúztam a számat.-És jó kis bosszú volt neki, hogy amíg ruhát próbálok, elviszi a ruháimat. Így gyakorlatilag ruha nélkül maradtam. Aztán odajött egy lány, akit Roxinak hívtak. És adott nekem egy ruhát, de mivel nem volt nálam pénz, mondta, hogy majd kifizetem ma! Én meg elmentem kifizetni, mikor elkaptak állítólag azért, mert elloptam azt ruhát, hiszen nincs meg az a darab és nincs is Roxane nevű alkalmazottuk. Aztán a bíróságon, mivel nem volt ügyvédem, senki nem állt ki mellettem és 2 évet kaptam.
-Mi?-szaladt fel a szemöldököm.-Két év? De az...-temettem tenyerembe az arcom.
-Wanda, nyugi!-túrt bele a hajamba.-Ha szerzek egy ügyvédet, fontolóra veszik az újratárgyalást. Oké?
-Rendben.-suttogtam könnyes szemmel, továbbra is folytak végig a cseppek arcomon. A srác magához szorított.-Nagyon szeretlek!-puszilt meg, majd eszembejutott valami és elmosolyodtam. Felálltam az öléből és a kamerához mentem.
-Még van...-néztem az órámra.-23 percünk. Úgyhogy szerintem kikapcsolhatnák a kamerát, vagy végig is nézhetik, ha szeretnék.-néztem hátra, mire barátom is elmosolyodott. A kamera behúzta a lencséjét, én meg kihúztam a konnektorból. Nincs több készülék, megnéztem a sarkokat a szék alatt, sőt még az asztalra is felfeküdtem, hogy benézhessek alá. De ott sem volt. Amint megfordultam, Erickel találtam magam szemben. Óvatosan megcsókolt, haja szemembe hullott, közben meg combomon ült.
-Nincs több kamera?-kérdezte.
-Nincs.-ráztam meg a fejem.-Jól bevették, nem?-csak vigyorogva bólogatott és leszállt rólam, én pedig felültem. Zsebemből kihalásztam a dolgokat, amiket hoztam. Egy térkép, egy kanál, egy bicska és tapéta. Amíg ezekkel szórakoztam, Eric mosolyogva nézett engem.
-Ki vagy te?-nevetett.
-Tudod, Wanda Love mindig készen áll.-csókoltam meg.-Szóval, kimértem pontosan a térképen átváltottam méretarányosan, minden ezen a lapon van.-toltam elé egy fecnit.-A térnél levő metró megálló előtt lyukadsz ki pár méterrel, ha leásol idáig.-böktem a térképre.-Maximum nyolc nap, de ásót nem hozhattam be, az fura lett volna. Bocsi. A kilencedik napon ott leszek, délben.-nyomtam egy órát a kezébe.-Nem kapnak el.-biztosítottam be, mire bólintott.
-Mondták már neked, hogy okos vagy?
-Régen csináltam már és eléggé kijöttem a gyakorlatból.-húztam el a számat.-De ez egész jó.-bólogattam és hátradőltem ismét. Eric újra felbukkant felettem.
-Ne hazudjunk már annyira nagyot.-lehelt apró csókot ajkamra.
-Rendben.-viszonoztam.
-Olyan jók vagyunk együtt.-súgta oda két szájrapuszi közt.-Annyira szeretlek...
-Én is, nagyon.-túrtam a hajába, ő pedig újabb csókokkal bombázott.
Tizenhét perc múlva kopogtatásra néztünk fel mindketten. Felnéztem Ericre, aki kicsit lelombozódott.
-Mennem kell.-igazítottam meg melltartóm pántját.
-Nem sokára találkozunk.-csókolt meg még utoljára, ezek után már gyorsabban szedelődzködtünk, beledobáltuk ruhájába az összes cuccot.
-Siessenek már!-dörömböltek.
-Tudsz így menni?-húztam fel a cipzárt, a barátom lépett párat, majd bólintott. Odaléptem még hozzá, magához szorított és kaptam egy puszit a fejem búbjára, ekkor benyitottak.
-Most már tényleg vége!-jelent meg az őr, mire elléptem a sráctól.
-Szeretlek!-olvastam le szájáról és küldött egy csókot. Kacsintottam egyet, és otthagytam őket...

/Eric/

Sóhajtottam egyet és odamentem Fredhez, aki megbilincselt.
-Milyen volt?-kérdezte, én meg a szemeimet forgattam.
-Inkább hagyjuk!-mosolyodtam el és Wanda távolodó alakját néztem a folyosón. Csodálatos ez a csaj... Úgy imádom! Mi pedig elindultunk a másik irányba. Elég kényelmetlen volt a ruha, de amúgy is az, szóval tök mindegy. Szoknom kell ezt a helyet. Egyideig itt leszek. Mikor bementünk a cellákhoz, az őr levette a karperecet.
-Ja, igen! Elfelejtettem mondani, hogy átraktak egy másik ketrecbe.-nevetett.
-Tessék?-fordítottam oda a fejem. Nem, nem az nem jó! Akkor merre kell kijutnom?
-Jól hallottad!-biccentett.-De legalább nem leszel egyedül.-veregetett vállba és elvezetett valami másik teremhez, ahol nagyobb cellák voltak. A legutolsóhoz mentünk, amit kinyitott és belökött.
Amíg bezárta, a rácsok közé támasztottam az arcom és folyamatosan azon gondolkodtam, hogy most mit csináljak. Fred otthagyott a gondolataimmal. És a cellatársammal:
-Eric?-hallottam a hangját, mire megfordultam és felszaladt a szemöldököm.
-Úristen, te?-néztem meglepődötten az ismerős arcot...

2 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Ki?: Ki? KI? KIIII???? Ki az Te? :O
    amúgy imádtam ;)) És az előzőt is, annyit nevettem rajta :P
    Ez meg.. most aztán nagy bajban vagy Saade.. éééés a rendőrök is megtudják milyen az ha Wanda Love újra színre lép XDDDD
    De azért minden rosszban van valami jó :D Én marha jól szórakozom :))
    Húúú de ki lehet a cellatárs? és vajon Ericnek így is sikerül kijutni? húúú várom a kövit :D
    ui: szerintem is így jobb lesz hogy hetente egyszer lesz rész :)
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
  2. Szia :D

    Oké, most nem fogok hosszú kommentet írni, de ki volt az?:| Én vagyok a bétád, és nem mondod meg xd Nagyon gonosz vagy :'D Most tényleg, ki volt az a végén?:$ Én csak Rene-re tudok gondolni, de remélem tévedek és nem ő lesz az :'D
    Tetszett, várom a következőt.

    ölel,Vanity

    VálaszTörlés