2012. augusztus 31., péntek

6.rész - Ő lenne az

Sziasztok! :D
Hát igen.... itt vagyunk.
A 4.évad küszöbén.
Ha belegondolok. Még nem láttam olyat, hogy 4. esetleg 5.évad és ez a holnap után tényleg különleges alkalom lesz, hogy megkezdem a Crazy fans' attack-ot. :)
És szerintem én vagyok az egyetlen, aki számolgatja a napok, hiszen most szeptember 3-án éjjel lesz 10 hónapos a blog, ami azt jelenti, hogy 2 hónap és egy éves lesz, aminek én hihetetlenül örülök! :D
Köszönöm szépen mindenkinek, nem is húzom tovább, a Life without u. utolsó része!
Jó olvasást!
Pusz: Anna Love ♥

Tumblr_lidyfufrna1qauh7ao1_500_large

-Eric, gyere gyorsan!-kiabált Molly a nappaliból, én meg még a kakaómat is felborítottam, úgy pattantam fel a gép elől és rohantam.
-Áh, köszi, hogy szóltál!-vetődtem le mellé a kanapéra és felraktam a lábamat az asztalra.
-Azt ígérd meg, hogy nem leszel olyan mint ő!-lökte le barátnőm egyből őket.-Így sem értem mit eszel ezen a lányon!-fonta össze karjait, hangjából pedig kivehető volt a féltékenység.
Sóhajtottam egyet és átkaroltam nyakát.
-Nem eszek rajta semmit.-mondtam és belenyúltam az előttünk lévő tálba.-Viszont nézd! Van egy kis chips a hasadon!-mutattam oda, mire elmosolyodott.-Tudod, hogy szeretem a chipset.-és leettem hasáról a kaját.
-Szeretlek...-suttogta, én meg hosszasan megcsókoltam.-Jól van, nézd a tévét!-állt fel és ott hagyott.
Hangosabbra vettem a televíziót és térdemre könyökölve meredtem a készülékre.
-Na, ma mit követtél el te...-egy doboznak beszélek. Remek.
"Alszik egyáltalán ez a lány? A tegnapi után ma lazábbra vette. Poloskák az osztályfőnök kocsijában? Miket ki nem talál!"
Szép...
"Szerettünk volna beszélni vele, de hamar elhagyta a helyszínt, ami érthető is. Viszont elkaptuk egyik osztálytársát:
-Mit gondolsz Wandáról?
-Nem vagyunk öri barik.-legyintett a szőke plasztikcica.-Csak szerencsétlen osztályfőnökünket sajnálom."
-Ez a csaj egy... fu, nagyon unszimpi!-ült le mellém Molly.
-Pedig lehetnétek barátnők!-fordultam felé.-Ő is utálja Wandát.
Ez az, amit én nem fogok megérteni. Mit ne szeretnek ebben a lányban? Elképesztő!
Ekkor csengettek. Barátnőm ment ajtót nyitni, mert tudta, hogy engem most nem szed ki a tévé elől. Tovább hallgattam, amit mondanak.
Hihetetlen, hogy ennyire felkapott lett ez a lány! Ilyenről még nem hallottam, hogy valaki azért legyen híres, mert saját szórakoztatására másokat szivat. De ez a lány emlékeztet engem valakire... Valakire, akivel jó pár éve találkoztam: Evelynre. De kiderítettem, hogy Wandának nincs semmilyen ilyen nevű rokona, sőt neki sem ez a harmadik neve.
-Eric!-kiabált kintről Molly.
-Egy pillanat!-intettem és hangosabbra vettem a tévét.
"A lányt órák óta nem látták, valószínűleg újabb tervén dolgozik. De kit fog érni legközelebb a csapás? Erről bővebben később adunk tájékoztatást."
-Ne már!-csaptam a kanapéra csalódottan. Ennyi volt?
-Öhm... Eric!-hallottam barátnőm hangját, mire megfordultam.
-Oh, jó napot!-pattantam fel és odamentem vendégünkhöz.-Mikor is találkoztunk utoljára?-vakartam meg zavartan a fejem.
-Mikor megnyerted a Melodifestivalent.-mondta a férfi.-Idén pedig nem vállaltál szerepet...
-Igen...-bólogattam.-Sajnálom, csak nem tudtam ráérek-e.
-Értem.-szerintem tudta, hogy hazudok. Jó, hülyeséget mondtam, de nem vállaltam szerepet, mert úgy döntöttem nem lépek fel már semmiféle dalversenyen. Két Melo és egy eurovízió, nekem ennyi elég volt! Szerintem a szervezők még mindig nem értették ezt meg, azért küldtek rám még egy embert.
-De most mégis kéne egy kis szerepet vállanotok.-mondta.
-Vállalnunk?-kérdezte Molly mosolyogva.
-Jól hallottad!-csettintett a pasi.-A műsorvezetőink autóbalesetet szenvedtek a hétvégén. Kéne két beugró a döntőre...
Barátnőmnek felcsillant a szeme.
-Eric, légyszi, légyszi!-fordult felém, közben édesen nézett rám.
Először eléggé húztam a számat, de végülis... Voltam már műsorvezető biztos nem csinálom rosszul, úgyhogy csak nem égetem be magam egy ország előtt.
-Rendben.-bólintottam, mire Molly sikítozva a nyakamba ugrott.
-De jó, de jó, de jó!-ölelt át szorosan, én meg elmosolyodtam lelkességén.
Oké, eleve azt nem értem miért kezelik ilyen lazán azt, hogy a műsorvezetőknek balesete volt... Szóval itt valami más lesz! Tuti, hogy azért találták ki, hogy belerángassanak a Melodifestivalenes dolgokba! De most már nem mondok nemet, a barátnőm annyira izgul, de hát nincs mit tenni, számára ez nagyon különleges lehetőség, és nem akarom megfosztani ettől.
Átkarolta nyakamat, én pedig hosszasan megcsókoltam. Hát, az ember mindent megtesz, amit csak tud, hogy szerelme boldog legyen, akármiről is van szó...

/Pár nappal később/

Izgul az ember, ha több millióan nézik őt a tévében? Ha már hozzászokott, nem igazán, de ha éppen aznap kapott gyomorrontást, az azért elég gáz.
-Eric, biztos jól vagy?-simította meg arcomat Molly.
Sóhajtottam egy nagyot és belenéztem a tükörbe. Bár nem látszott sápadt arcom a rengeteg sminktől, amit rám kentek, mégis érezhető, hogy valami nem stimmel.
-Fogjuk rá.-suttogtam.-De ha valami van, ígérem, nem dobom ki a taccsot a tévében, mert akkor azt hiszem én lennék az internet új sztárja.
-Rendben, akkor megcsináljuk?-kérdezte a lány.
-Persze.-mosolyodtam el és rákulcsoltam ujjaira a sajátjaimat.
Pár perc volt hátra a kezdésig. És az egyetlen dolog, ami miatt izgultam, hogy lejutok-e a színpadról idő előtt. Molly előrement, én meg még egyszer összeszedtem magam lelkileg és indultam kifelé. Folyamatosan csak azt mondogattam magamban, hogy minden rendben lesz, minden rendben lesz. És persze nem is én lettem volna, ha nem történik valami.
A fejemet fogva léptem ki a színpadhoz vezető folyosóra, mikor majdnem a földre estem, úgy belém szaladt valaki. Ami tök jó, hogy pont a gyomorszájamnál fejelt le, minek következtében majd látta az ebédemet. Kicsit meginogtam,majd ránéztem a kis Speedy Gonzalesre, aki a hanyatt fekve fogta a fejét.
-Úristen! Jól vagy?-kérdeztem remülten, mert nem festett valami jól. Viszont nem is válaszolt, csak egy pillanatra rám nézett, azután elhomályosult tekintete.
-Basszus!-suttogtam és minden erőmet összeszedve emeltem fel a srácot. Volt még idő a kezdésig, most nem hagyhatom itt! Legfeljebb elkezdik nélkülem!
Berúgtam az öltözőnk ajtaját és bevittem az eszméletlen fiút, akit a kanapéra helyeztem. Visszajövök érte, csak most muszáj mennem! És otthagytam, felsiettem a színpadra, ahol már a barátnőm várt. A kamerák ugyan még nem forogtak, de a közönség susogni kezdett, ahogy felértem.
-Minden rendben?-kérdezte Molly aggódva.
-Persze, persze!-lihegtem.
-Rosszul vagy még?
-Tessék?-néztem fel rá, miközben a térdemre támaszkodva kérdőn néztem rá.
-A gyomorrontás...-emlékeztetett, nekem pedig leesett, hogy azt el is felejtettem. Na, ennyit a bebeszélem magamnak dologról.-Jól vagyok!
A lány halványan elmosolyodott és nyomott egy puszit a számra. Lehet, hogy jobban voltam, de gondolatban teljesen máshol jártam...
-Kezdünk!-intett az operatőr, a tömeg pedig tapsolt. Felöltöttem szívdöglesztő mosolyomat és a kamerába nézve megkezdtem az idei Melodifestivalen döntőjét...

Még jó, hogy gyorsan tudok szaladni, mert majdnem egész Svédországnak megmutattam a vacsorámat. Tiszta ciki!
Feltápászkodtam a földről és kimentem a mosdóból. Halálsápadtan és fáradtan borultam Molly nyakába, aki szegény alig bírt megtartani. Tény, szarul vagyok! De szerencsés is egyben, hogy ennyivel megúsztam.
-Hova lett a srác?-néztem át válla felett. Az kanapéra vándorolt a tekintetem, ahol a fiút hagytam pár órája.
-Markra gondolsz?-kérdezte barátnőm.-Öhm. Nem tudom, azt hiszem elment.
-Nem tudod, hol lakhat?-érdeklődtem.
-Nem, de a neve alapján megnézzük, hova rendelték a jegyet.-tolt el mosolyogva magától a lány. Próbáltam én is egy mosolyt ölteni az arcomra, de túl gyenge voltam hozzá. Molly lefektetett, majd elment a recepcióra.
Mark. Szerencsétlen. De biztos ő jobban van, ha hazament. Hacsak nem arra értette az elmentet, hogy... Oh. Ijedten felültem, majd elgondolkodtam ezen a hülyeségen és elvetettem. Csak nem halt bele ebbe a kis koccanásba.
-Mark Love, Karlsviksgatan 3.-dugta be fejét az ajtón a barátnőm, mire elképedten felültem.
-Azt mondtad, hogy Love?-kérdeztem nagyokat pislogva, ő pedig bólintott. Ez Wanda tesója? Te jó isten!
Azonnal felpattantam, egy kicsit meg is szédültem, úgy indultam el kifelé, de a lány elkapott.
-Hova, hova?
-Markhoz!-közöltem és tovább akartam menni, de gyenge testemet mindenféle erőfeszítés nélkül visszatartotta.
-Látom nagyon beteg vagy!-mondta.
-Kérlek, engedj! Muszáj beszélnem vele, hiszen, ő Wanda testvére!-magyaráztam, amolyan "érted" stílusban.
Molly sóhajtva rázta a fejét, majd megcsókolt.
-Jól van, te kis halálbeteg.-kijelentése kissé cinikus volt, én viszont vigyorogni kezdtem.-Menjél, de épségben gyere haza!
-Vettem kisasszony!-simítottam meg a vállát és otthagytam.
Ennyit a betegségemről. Semmi nyoma nem volt már a gyomorrontásnak pár órán belül.
Én viszont ekkor még nem is tudtam, hogy életem szerelme rejtőzik a sapka alatt...

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Úúúrissten!!! Oda meg vissza vagyok ezért a fejezetért! *-* Ez nekem olyannyira tetszett hogy huh! :D Igaz nem nevettem rajta olyan sokat, mint az előzőkön, de mértékkel volt benne elszórva itt-ott egy kis poén. Ez olyan lightos volt, és nekem épp ezért tetszik annyira! ;)
    Eric milyen kis Wanda Love fanatikus volt! :D
    "-Áh, köszi, hogy szóltál!-vetődtem le mellé a kanapéra és felraktam a lábamat az asztalra.
    -Azt ígérd meg, hogy nem leszel olyan mint ő!-lökte le barátnőm egyből őket." <-- Ez nekem nagyon tetszett! Úristen.. ._. Molly féltékeny a legjobb barátnőjére? xdxd Wanda gondolom ezt nem is tudja. :'D
    Tök jó volt múltat olvasni, így több mindent tudhattunk meg. Imádtam! ;D
    Mondanám azt hogy várom a kövit, de ez nem lenne helyes! Én inkább így fogalmaznék: 4. ÉVADRA FEEEL!!!!! :DDDD
    Szóval várjuk a 4. évadot! (Lili főleg! :D)
    Puszi: Vivi

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa :)
    Hát eddig mennyi mindenről nem tudunk... például azt tudtunk hogy Molly az elején nem kedvelte Wandát de azt nem gondoltam, hogy egyenesen utálta :O És azt sem sejtettem soha hogy Eric ennyire érdeklődött iránta, hogy mindent tudott róla...
    Az amikor Molly megígértette Ericcel hogy nem lesz olyan mint Wanda azon hatalmasat nevettem XDDDDDD komolyan ez majdnem annyira tetszett mint a Romeosba a disznókergetés XDDD
    Gyomorrontás? HAHA XDDD Eric nem is Te lettél volna!
    Nagyon jó volt ez a 6 rész, teljesen ráhangolódtam a 4. évadra, amit már nagyon nagyon nagyon várok :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés