2012. augusztus 17., péntek

3.rész - Brazília

Sziasztoksziasztok! :D
Köszönöm a pozitív kommenteket és bocsánat, hogy kicsit többet kellett várni, de itt a folytatás! :)
7 részes lesz ez a történet és utána belecsapok a lecsóba! :D vagyis szeptember 2. ~ negyedik évad!
Jó olvasást, remélem tetszeni fog! 
Pusz: Anna Love ♥


Ásítottam egy nagyot és kiléptem a terminálból. Kikészített ez az út, több mint 10 órás volt. Egyedül érkeztem, életemben először repültem egyedül és állítólag itt kéne találkoznom az egyik barátommal. De hiába néztem körbe sehol nem láttam a srácot. Kicsit elveszett vagyok, még nem jártam a tengeren túlon. Körbenéztem, hátha megpillanttom valahol Julimart.Kancsi haverom viszont sehol nem volt. Remek.
Előkaptam telefonom, de nem vette fel. És egyre jobb. Végül leültem a bőröndömre. Körülöttem mindenki portugálul hablatyolt, így nem értettem egy kukkot sem. Már vagy negyed órája ültem ott, mikor J-Son fújtatva érkezett meg.
-Haver...-tette vállamra a kezét.-Bocs, lekéstem a... buszt.
Elnevettem magamat, ez nagyon rávall. Megvártuk, amíg a srác újra rendesen kap levegőt és elmentünk hozzá.
Nem is tudom mikor ismertem meg Julimart. Talán két éve lehetett, cserediák program volt a sulimban. Ebben csak az volt a rossz, hogy én végül nem tudtam eljönni ide, hiszen lebetegedtem. J-Son viszont eljött hozzám Svédországba és nem sokkal később oda is költöztek. Csak most nyáron elhívott magához. Hasonlóan hozzám, ő is építgeti karrierét, csak ő rapperként. Amíg én a What's Up! Banda tagjaként tengettem napjaimat, Molly Sandén nevű barátnőmmel pedig össze fogunk költözni. Szakítottunk Mitchellel. Linának igaza volt, de így megismerhettem ezt a lányt, akivel egy fellépésen találkoztunk. Ez is... egy éve volt.
Pihenni jöttem barátomhoz. Hiszen készülök a Melodifestivalenre. Dalt írok, táncot tanulok, fellépések, stb. Elfáradtam ebben a sok mindenben és imádom a meleget, ami Svédországból való származásomat illetően érthető, így vagy Spanyolország, de mivel ott most voltam, idejöttem. Ezt jól elmagyaráztam. Gyakorlatilag összefoglaltam az elmúlt 3 évet.
Útközben rájöttem arra, hogy J-Son-on valami átok ül, mert nemcsak a buszt, de a villamost is lekéstük. Fogalmam sincs hogy csinálta ezt.
Egy óriási házban lakik, mondjuk nem egyedül, de az nem lényeges. Öten vannak itt, akik elég érdekesen fogadtak engem. Először kinevettek az akcentusom miatt. Kattarpból származom, eleve más dialektusban beszélek mint a többi svéd, ezért nem ér kinevetni. Aztán közölték, hogy nem lehetek svéd, mert csak szőke hajú és fehér bőrű emberek lehetnek azok, azt mondták, hogy valami rossz néger vagyok. A rasszista állatok...
Meguntam ezt, így felmentem a szobába, amiben Julimar lakik és ledobtam a cuccokat a kanapéra.
Melegem volt, lehetett vagy 34 fok, szóval első dolgom: fürdőnadrág és irány a strand! A tengerpart pont szemben volt, nem is szóltam a többieknek, csak megléptem. Az a szerencsém, hogy itt nem vagyok ismert, így nyugodtan el lehetek.
Kiterítettem a törölközőmet és felvettem a napszemüvegem. Csípőre tett kézzel szemlélődtem. Kisgyerekek építettek homokvárat, szüleik napoztak, labdáztak a nagyobbak. Én meg mint egy óvodás boldogan vetettem be magamat a habokba. Nyeltem egy keveset a sós vízből, amitől egy kisebb köhögőrohamot kaptam. Beleültem az iszapba, a hideg víz lehűtött. Itt még nem volt mély, így lekönyököltem és szememet lehunyva gondolkodtam.
Kéne forgatni egyszer egy tengerpartos klipet. Hova gondolok már? A Sleepless videóját forgattuk le nem rég, még meg sem jelent és most totálisan a dalfesztiválra kell koncentrálnom. Aztán eszembe ötlött, ha már itt vagyok, elmennék az USA-ba. Hollywood, Los Angeles, Kalifornia...
Mi is volt? Kaliforniában élt az a lány. Akit pár éve adtak nálunk a tévében. Most hány éves lehet az a kislány? És vajon ki van vele? Tényleg valami olyan történhetett vele, ami ezt nagyban kiváltotta. De miért gondolok erre? Most pihenek, ürítsd ki a fejed Eric! Feltápászkodtam és játszani kezdtem az iszappal. Iszappakolás... Alkaromra nyomtam egy adagot és jól elkentem rajta ezt a büdös trutyit. Visszamentem 3 évesnek.
Egy jó óra után elkezdtem fázni és szétázott a kezem is. Felálltam és kiszaladtam a vízből, betakartam magam a törölközőmmel. Rázott a hideg, leültem a meleg homokba, ami vizes testemre rakadt és jó sáros lettem. De végülis tök mindegy! Hanyatt feküdtem és arcomra tettem a kezemet. Nem kentem be magam, leégek. Bár... ez most belefér.
Dúdolgatni kezdtem a Manboyt, közben ritmusra mozgattam a lábamat és fejemet, tenyeremmel pedig doboltam a homokban. Így nyaral Eric Saade. Most már csak egy hideg koktél hiányzik és tökéletes lenne. Bocs haver, hogy csakúgy otthagytalak, de magányra vágytam. Ha már magány, azt hiszem nem vagyok egyedül, mert mintha valamilyen állat mászna fel a lábamon. Csak próbáltam elhessegetni, majd miután már nem éreztem magamon, két oldalamra raktam a kezem. Majd a nyelvembe haraptam, úgy ültem fel. Nem kezdtem el kiabálni, csak felpattantam és combomhoz kaptam. A fürdőnadrágomból pedig kiesett... egy rák?!
Feltorzult arccal néztem, ahogy a kis piros páncélos támadóm szépen lassan odébb áll. De nagyon fájt a lábam. El sem tudom képzelni, mi lett volna, ha tovább megy...
Ezek nemcsak a vízben vannak, hogy került ide? Kérdésemre azonnal választ kaptam, mert hangos röhögésre lettem figyelmes. Kettővel odébb egy csapat szinte sír a nevetéstől. Közben pedig engem néztek... Elöntött a düh. Ökölbe szorítottam a kezem és bár belül ordítottam, nemcsak a fájdalom miatt, ezt kívül senki sem látta. Miután kidühöngtem magam, elmosolyodtam és odamentem a társasághoz.
-Mi olyan nevetséges?-vontam fel a szemöldököm és felmértem a srácokat. Két fiú a törölközőjén hasalva próbálta elfojtani a röhögést, kettő pedig egymásnak támasztott háttal remegett, ők is nagyon jól szórakoztak.
-Most hallottunk egy jó viccet.-ez egy ötödik valaki volt. Kb 2 méterre tőlem hanyatt fekve felelt. Majd amikor felült, végigsimította hosszú, sötét haját. Leseperte lábáról a homokot és fehér napszemüvege mögül mosolygott. Mindezt nagyon kihívóan... bikiniben. Igen, ez egy lány volt. De még milyen.... Szedd össze magad Eric, barátnőd van! Nagyokat pislogtam, bár ezt nem látták a szemüvegemtől, azta.
A lány felállt és hátradobta még félig vizes haját, teste csak úgy csillogott a rajta végig gördülő vízcseppektől, valószínűleg most jöttek ki. Odalépett elém és alaposan felmért.
-Hm.-piszkálta ajkait, mire összerándult a gyomrom.-Szép kockák.-húzta végig mutatóujját a hasamon. Érintése hideg volt, megremegtem.-Ki vagy te szépfiú?-tolta kicsit lejebb szemüvegét és felvont szemöldökkel nézett rám.
-A nevem E.K.Sernberg.-nyújtottam a kezem.
-Evelin L.-csapott a tenyerembe.-Hamár titokzatoskodunk.
Pedig egész jól hazudtam.
-Szóval Evelin mi is olyan szórakoztató a barátaidnak?-kérdeztem.
-Mondtam már, hogy egy viccen nevettünk.-felelt.
-Engem is érdekelne...-fontam össze karjaimat. Könnyen megadta még, karba tett kezekkel szegezte nekem a kérdést:
-Mi a különbség közted és köztem?-csak megvontam a vállamat, mert fogalmam sincs. A kérdést sem értem.
-Nekem nem raktak rákot a gatyámba.-vigyorodott el pimaszul, mire bólintottam egyet. A többiek pedig ismét hahotázásban törtek ki.
-Szép volt.-mondtam cinikusan.-Csak egy bökkenő van.-sóhajtottam, és mind a négyen érdeklődve néztek rám. Közelebb hajoltam Evelinhez és ökölbe szorított kezemmel átkaroltam a nyakát.-Megfeledkeztél a gyerekeiről.-mosolyodtam el és beleejtettem melltartójába az egyik kis szépséget, amit még a nadrágomban találtam.
A lány felsikított és beszaladt a vízbe, én meg elégedetten indultam vissza a helyemre. Aki másnak vermet ás, maga esik bele... így tartja a mondás.

4 megjegyzés:

  1. Sziaszia :P

    Megjegyzem így rögtön: Papagáj :P
    Oké, ezt egyszerűen muszáj kiemelnem, mert akkorát nevettem rajta hogy az... puff xdd
    " Először kinevettek az akcentusom miatt. Kattarpból származom, eleve más dialektusban beszélek mint a többi svéd, ezért nem ér kinevetni. Aztán közölték, hogy nem lehetek svéd, mert csak szőke hajú és fehér bőrű emberek lehetnek azok, azt mondták, hogy valami rossz néger vagyok. A rasszista állatok..." <- Istenem :'DD Ez fájdalmas volt..nagyon :P És a rákos... erről tudod mit jutott eszembe? Egy film: "Ne szórakozz Zohannal" :DDDDD na, ezt költsük át: " Ne szórakozz Saade-val" XD fuck :'D Na jó, elég volt belőlem. Tetszett a fejezet és várom a következőt :) Éés mindjárt negyedik évad.. már nagyon-nagyon izgatott vagyok és várom ám ^-^

    ölel,Vanity

    VálaszTörlés
  2. Sziaa :D
    Lehet óriási baromságot találtam ki de Evelin véletlen nem Wanda? Ő talál ki ilyeneket... :) Tetszett hogy ugrottunk az időben, bár Wanda tanítójára még kíváncsi lettem volna... viszont Eric XDDD ez hatalmas volt :P rákbabyk :P :O
    Na J-Son.. nem is ő lett volna, és hogy kicikizték Ericet XD de csak vigyázzanak mert ők is kapnak egy kis rákot :P
    Nagyon nagyon tetszett és alig várom már a negyedik évadot ;))
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon öteletes! Tetszik!!
    Valóban élvezetesebb ezt olvasni mint a Romeot, pedig az is jó alaptörténet lett volna!
    Nagyon várom már a 4. évadot, nagyon türelmetlen vagyok!! de ahhoz ez tökéletes kedv csináló!!
    Puszi
    ßißi voltam

    VálaszTörlés
  4. @Vanity: örökre papagáj maradok... xd ez a Ne szórakozz Saade-val! hát valami csúcs volt! :'D mindjárt negyedik évad és én is várom már! :$ pedig én írom. xd

    @Jenni: nem, nem óriási baromság.. :D olvashatod a folytatásban! :)) és a tanítónkról még lesz szó később, ezt megígérem! ;D

    @ßißi: hát a Romeo-t inkább hanyagoljuk! nem tudtam kihozni belőle, amit akartam. :/ kedvcsináló igen, hogy szokjátok a gondolatot: HAMAROSAN 4.ÉVAD! :DD

    VálaszTörlés